hard to beat

Jag känner ingen inspiration längre till att skriva men jag tänker ändå vara snäll och lägga ut massa bilder från min lilla hårddisk. Där finns det en hel del gobitar


När jag, Ibi och Agnes såg Håkan (första gången för mig)


När jag, Agnes och Ibi for till Stockholm för att se Håkan tillsammans för andra gången


Det var väldigt kul i vårat minimaliska hotellrum


En gång när jag och Ibi såg Kent i Gävle (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


En gång när jag och Agnes var grottmänniskor


Jag var gosig men inte Sandra


Man märker att jag och Tove har kul tillsammans


Hahahhah det slutar aldrig vara roligt!!!!! Ja ni måste tippa huvudet åt höger men det är det värt. Jag löste för mycket korsord i Alanya så det måste drivit mig till blindhet


Minä ja isä


Jag och Grellan


Såhär ser jag ut när jag ska styra upp Tacos


Det var lite fina bilder, nu orkar jag inte mer. Ikväll ska jag vara med Elin, det blir megabra. SAknar henne. I helgen ska jag vara med mina tre bebbar, det ser jag mycket fram emot. Speciellt nu när jag Agnes sladd funkar så man kan se på film på teven. HAHA OJ lite text lyckades jag ju ändå få ihop!!!!! Ha en bra torsdag (visst är det torsdag?) idag! Hejdå

/H:et (som jag kallade mig själv i sexan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0