hej

classic att läsa gamla dagböcker... lite fina utdrag

11/1-06
suck hatar skolan jag orkar inte mer men om jag vill bli något så jag måste jag träna men måste vi ha 100000 prov för det?!?!? skit skola skit matte skit tyska skit engelska!!!! och skit gympa till och med det har vi fått prov i!!!!!! herregud första dan får vi asmkt prov och idag fick vi ännu mer!!!!!!!! BUUHUUUU

6/11-06
här är min och gretas nya bantningskur:

VI SKA
- köra dansmatta 2 gånger i veckan en timme
- varje morgon när vi går till skolan ska vi fråga om man åt godis igår. man måste vara ärlig

VI SKA INTE
- äta godis
- dricka oboy
- ljuga om man har ätit godis

11/11-07
för att komma ihåg den här känslan lovar jag mig själv att aldrig dricka mer. ALDRIG

20/12-07
I'm happy, I'm feeling glad, we got sunshine..... NAAAAT hehe

///HANNELE

Kommentarer
Postat av: elkis

11/11-07

för att komma ihåg den här känslan lovar jag mig själv att aldrig dricka mer. ALDRIG



HAHAHAHAH det har ju gått bra :D <3

2010-09-16 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0