plzzzzzz sommar

vill så jävla gärna ha sommar NU, finns inte. började lyssna på min sommarspotifylista, det var ett misstag. det regnar ute och är typ 1 grad ute,. vill ligga på min balkong med en blå himmel utan moln, frätas av solen, lyssna på sommarlistan med ett iskallt glas vatten. inte planera dagen, bara ta det lugnt och chilla med världens bästa vänner. bli tvingas att se skräckfilm hos agnes , köra musiktävling. men nej, det är för mycket begärt. bara tanken på vintern och den extrema dödskylan får mig att kräkas inombords och vilja springa till en annan kontinent. jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade cypern att se fram emot... nu ska jag göra skolarbete.. farväl......





















 

i d @


Kommentarer
Postat av: FRIDA KARLSSON

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH BÖRJAR TYP GRÅTA FÖR ATT JAG VILL HA SOMMAREN TILLBAKA SÅ MYCKET!!!!!!! :(

2010-09-21 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0