onsdagkväll


mitt humör är verkligen väldigt blandat just nu. dels är jag less av massa anledningar men sen är jag också så fruktansvärt glad över massa saker. jag ska låta er ta del av dom nu. ETT, JAG SKA FÅ EN NY MOBIL. eller okej, få och få... det blir ju trots allt jag som betalar men. och min mobil som jag har nu är som en liten plasthög med lite knappar och saker, det är inte ens en mobil längre. sprickan i skärmen ska vi inte ens tala om, notera att man knappt kan se vad man skriver när man smsar. TVÅ, jag har haft en jättefin eftermiddag/kväll med greta där vi pratade i 101 år och åt världens godaste middag. TRE, jag har gjort klart min krönika i text!!!!!! är inte jättejättenöjd, men den är klar och den ska in imorgon så.

så nu ska jag fokusera på dessa tre trots allt ganska små saker och inte tänka på idioterna som finns ute i världen


min bebbo sliten på trästock

HANNELE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0