hej

har haft en riktigt supertorsdag. på eftermiddagen åkte jag till elin. vi spelade massa spel och pratade om allt och ingenting. sedan gick vi ner på stan, köpte HAMBÖRJARE, och sen gick vi hem och åt framför OC. det kunde inte bli bättre (TRODDE VI!!!!). sen gick tiden och vi bestämde oss för att spela silent hill, ett jävla läskigt spel vi har kört i flera månader (SKÄMTAR INTE) och vi spelar som tillsammans, elin skjuter och siktar osv och jag styr själva gubben... hahah TöNtaR.... sen har vi som fastnat på ett ställe, en jävla boss. sen elin ba men ska vi inte filma oss när vi kör? grejen är att vi har kört mot den där jävla bossen förut men dött och det är lika jävla läskigt varje gång. men nu skulle vi filma oss när vi körde och så gjorde vi det.......... OCH SEN KLARADE VI BOSSEN! låter som en nörd nu jag vet men vem fan bryr sig. hahah och vi fick allt på film och sen tittade vi på det och jag skrattade så jag grät. elin har skickat klippet till mig och jag ska ladda upp det och sen lägga ut på bloggen så ni får något att skratta åt. det går inte ens att beskriva hur rolig jag är. det går inte, man måste se. visste inte att jag var så jävla ful.




HAHAHAHA fyfan

HÖHÖ.

det var lite fina bilder. längtar så mycket tills jag får se reaktionerna på klippet. ni kommer garva



hannele

Kommentarer
Postat av: elkis

love you <3

2010-10-01 @ 00:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0