en lång tisdag

vilken lång dag och ändå har det blivit så lite gjort. ikväll blir det dock läxa (mot min vilja). egentligen är jag trött och skulle kunna sova i några hundra år. jag googlade trött och fick upp den här bilden och det slog mig att det var exakt så jag kände mig när jag vinglade uppför trappen imorse



sen googlade jag less för att få en lika klockren bild på hur jag kände mig när jag spillde ut oboy imorse eller gick till bussen i regnet. men det fanns ingen bra.......:



hannele

Kommentarer
Postat av: rebecka

skaffa kategorier med era namn och lägg era inlägg i dem så de är lättare att hitta sen :D

2010-09-14 @ 23:39:51
URL: http://ddjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0