busigt;]:]

eftersom varken ibi eller agnes uppdaterar tänker jag vara lite galen och risktagande och skriva ut lite saker om dom som inte många vet. hehehehe:]

ibi är rädd för bilar och traktorer och är jätterädd för att korsa vägar utan övergångsställe.
agnes kan vara riktigt jäkla grisig ibland (därför passar vi ganska bra ihop).
ibi pratar ALLTID i sömnen. och då menar jag VARJE gång jag sovit med henne.
agnes kan inte se tecknade eller animerade filmer. hon hatar till exempel serier som simpsons och förstår inte varför alla älskar toy story, hitta nemo osv.
ibi tänder som fan på byggkillar (de MÅSTE ha reflexvästar) men även snickare och poliser.
agnes kan inte ha sitt rum städat (men när det väl är städat är det skitsnyggt).
ibi är avundsjuk på att jag har ett kaningosedjur;)
agnes är sjukt bra på crash bandicot.
ibi gråter till idol.
agnes och jag har varit beroende av all sorts mat. en tid åt vi BARA vitt rostat bröd. en period åt vi ALLTID chicken mucnuggets på donken. onyttiga, ja..



hannele

Kommentarer
Postat av: elkis

ibi är avundsjuk på att jag har ett kaningosedjur;)



HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH



skräckkaninen ftw!

2010-10-08 @ 00:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0