tja

ojojoj, nu är de mycke här.

- nkprov imorrn, kan ca ingenting, tack för det fröken
- min praktikplats svarar inte när jag äntligen tog mig mod att ringa
- ett ljus jag tänt exploderade just tror jag
- måste hitta ett ställe att ha förfest på imorrn, säg till om vi får va hos er
- har faktiskt skrivit en text till mitt projektarbete

ja, okej men det var det. om en vecka far jag till stockholm med jessicastumpan sedan på fredagen sitter vi på ett plan mot varmare breddgrader. längtar pyttelite!!!! och det snöade här idag. och det är storm


ida

Kommentarer
Postat av: hanna

hahah säg till om vi får vara hos er.....

2010-10-14 @ 22:30:00
URL: http://hannabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0