tack för kaffet

Mina. Fötter. Det går inte att beskriva smärtan. Jag har praktik på Åhléns just nu, så ha gärna vägarna förbi och säg hej! Dock börjar jag åtta. Och slutar FEM. Och tänk er då att gå runt runt runt så länge med kanske tre pauser (två fikaraster och en lunch). Idag när jag kom hem la jag mig direkt och mina fötter kändes helt krackulerade. Sen vilade jag ett tag, åt middag och sen var det bara iväg på dansen. Det var sjuukt kul men mina fötter dödades ändå mer. Fick rådet att spola kallt vatten på dom av Signe och det har jag gjort! Hur skönt som helst.

Men jag tänker inte klaga på min praktik, inte alls. För under dom långa timmarna jag är där så har jag samtidigt otroligt roligt. Har världens bästa jobbarkompisar, så roliga och trevliga. Jag får lära mig jättemycket och bara det är så kul. Det väger nog upp dessa ömma fossingar!

Sedan har jag insett att jag har ett extremt dåligt förhållande till Fire Play. Jag är helt beroende. Alla ni som spelat Tetris och ser Tetrisrutorna när ni ska sova, så är det för mig med Fire Play. Jag ser min gubbe och bomberna och poängen man samlar. Plus att jag har upptäckt att jag blivit så jävla bra, jag har helt seriöst legat och funderat när jag ska sova att "tänk om det fanns OS i Fire Play, då skulle jag lätt vinna". Exakt såhär var det när jag spelade Bubble Shooter i ettan, då såg jag prickarna när jag skulle sova, och sedan Blockmover som jag nu tröttnat på, och sedan Fire Play. NI HÖR SJÄLV VILKEN NÖRD JAG ÄR. Jaja, nu ska jag sluta. Jag har gjort mig så förtjänt av sömn.




hannele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0