söndag

Kanske dags att uppdatera nu. Helgen har varit så perfekt. Fredagskvällen var sjukt jävla kul, hade inte alla hästar i hagen och kramade jockiboi............ Sen igårkväll var det minst lika bra. Sov hos Elin, vi bakade pizza men Elins pizza vart skitkonstig, garvade så tårarna rann. Sen spelade vi spel och såg film och somnade inte förrän in på småtimmarna. Idag har jag varit på Afro powerdance med mamma och ätit ute med hela familjen. Det har alltså varit en helt perfekt helg. Imorgon drar praktiken igång igen och kom gärna förbi Åhléns, vet att alla som kommit förbi har haft svårt att hitta mig (creds till Tove och pappa som är dom enda som gjort det) jag jobbar mellan 8-17 och har lunch halv ett till halv två, så kom inte förbi då, då hittar ni mig inte............ Menmen! Längtar redan till nästa helg.

hannele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0