min vän, min vän

jag lever! har ingenting att säga verkligen. och jag suger på att blogga. men jag ska inte ljuga som alla andra som bloggar och säga att "min uppdatering kommer bli bättre snart, har haft så himla mycket nu på slutet så bloggen har fått lida lite." NÄE, hörrnönini, jag har helt enkelt inte haft lust. Får väl se hur det blir i framtiden. Är tveksam om jag kommer vara någon superbloggare direkt. så, dal och ibi, ni får dra i snörena i den här bloggen.
kan väl slänga in nå gamla bajsbilder ba för kul...........
heydå
see yaah, don't wanna be yah ;););) eeheheeh
hehehehe, en gång förra sommaren när jag spelade kubb mot mister dal. VANN! såklart! man ser ju hur pinnen är påväg mot kungen;)
en kväll förra vintern då jag, ibi och dal va på max och åt. VILKET VI GJORDE UNGEFÄR VARJE KVÄLL. hej
en gång när dallen tappa tvålen. ALDRIG skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag. BAJSIGT kul var det, hahahah. måste skratta igen: HAHAHAHA
här är jag och min vän i våra bästa dagar.
Imorgon är det halloween och det ska bli bajskul.
har typ kommit i kiss och bajsåldern. HEHEHEH
men hejdådå
/agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0