en tisdag






litte roliga bilder från i lördags då det var party *~SoM VaNliGt~* i brist på andra bilder att lägga ut. jag har pluggat historia HELA dagen med ibi känns det som. nu kan jag allt om medeltiden, renässansen, antiken och vikingatiden. skämtar inte. ikväll är det dans iallafall och jag är supertaggad, korren vi gör nu är bajskul även om den går i 180.

måste BARA berätta om när jag skulle åka till min körlektion i eftermiddags. jag var lite sen och fick kuta till bussen sista biten men han stannade och väntade på mig ändå och jag kände mig väldigt tacksam, så när jag klev på sa jag verkligen ba tack så jättemycket, och gav busschauffören mitt största leende. MEN chauffören sa INGENTING tillbaka utan tittade surt tillbaka. vill notera att det var en äldre herre med grått spretigt hår. jag ba... jaha, men åkte till min körlektion i lugn och ro. sen efter lektionen stressade jag till min hållplats och precis när jag kommer gående ser jag min buss stå på hållplatsen, så jag börjar som jogga och vinka och visa att jag ska med. MEN DÅ KÖR BUSSEN IVÄG, och precis när han passerar mig tittar busschauffören ut, vill tillägga att jag var fan alldeles bredvid bussen, men då kör han förbi mig OCH DÅ SER JAG ATT DET ÄR SAMMA BUSSCHAUFFÖR! och våra blickar möts och jag ser i hans fula min hur NÖJD han är. och jag VET att han såg mig, att han såg att det var jag. jag började svära och sket i att folk stirrade.

men nu ska jag sluta. imorgon är det prov och alla får hålla tummarna!

hannele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0