en fredag

Ursäkta mig men gårkvällen. Det var sjukt kul men ganska spårat. Vi förfestade hos Ekko och började köra danstävling (?) och Twister. Det var så jäkla kul och skrattade jättemycket. Sen drog vi till 5ive och det var roligt. Sen tappade jag bort gänget och fick för mig att komma in i Vip-rummet??????????????? Vet INTE varför men. Han ba, har du vip-kort? Jag ba näe, men så fick jag komma in iallafall. Sen lärde jag känna några där inne som jag satt med. Men upptäckte till min besvikelse att det var ganska tråkigt eftersom alla bara satt. och när jag är full vill jag helst dansa, så jag vandrade ut och gick lös där istället.

Bilder kommer komma sen när Malin lagt ut dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0