bilds

Ett av mina intressen är typ att kolla min externa hårddisk där jag sparat en siljard bilder. Hittade en hel del gamla godingar som jag ska lägga ut. Vad säger ni, ska vi ha någon av dessa som header till våran blogg?






man kan tro att vi var fulla när dessa bilder togs men det var vi INTE... plus att det finns värre.



Här var vi nånstans och jag klippte bort ölen från bilderna för det var farligt......



Jag och Ida förra julen........ Pappa INSISTERADE på att ta ett kort, har kommit på att bilden är jävligt rolig




Bästa kvällen i mitt liv (L) skoja.... Ibi och Agnes fattar varför om de tänker efter riktigt noga







Sååå det var lite fina bilder, antar jag kommer få ett kok stryk av miss Ibi men jag insåg verkligen hur mycket roliga bilder jag har på henne. Kommer nog mer nån annan gång! Hejs /hankis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0