the call

Har verkligen haft en superbra helg. Kan sammanfatta den lite kort. I fredags drog vi till femman, kändes som jag var där i en sekund innan jag började må kuk. Då fick jag för mig att åka hem och jag drog med mig Ekko men sen fick vi ändå vänta på bussen tills resten kom...... Lite face, om jag får använda det uttrycket. I lördags mådde jag balleröv men jag bakade ändå till kvällens bravader och fick lite assistans av Ekko. Sen såg vi film och jag åt för mycket glass.......:( Sen på kvällen hade vi överasskningsfika för Jessica och det var supermysigt! Vi spelade Harry Potter-spel och pratade tills ögonen inte kunde vara öppna. Höll på svimma av trötthet när jag var hemma men saknade Ekko som ett svin så jag åkte dit och somnade på en sekund. Sen såg vi a Christmas Carol imorse. Se den, den var hur bra som helst men jag tyckte typ den var läskig ibland. Har verkligen haft en skitbra helg och längtar redan till nästa. Orkar inte skolis. NK+ Meko + aldrig äta lunch + kliva upp i ottan+ Etik= ingen bra blandning.



/dallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0