kom säger dom


Idag kan jag med glädje berätta att det var en riktigt bra dag idag! Mina föräldrar försov sig (haha), så pappa åkte lite senare och erbjöd skjuts till mig och Ibi. Väl på skolan var det bra stämning och vi fick lyssna på två jätteroliga föreläsningar. Det var egentligen bara för ettorna men.. Riktigt kul var det! Enda minuset var att gå från midde till stan och ta bussen hem. Dumma jag hade inga vantar, dom har Agnes just nu.. Så jag förfrös händerna, när jag kom hem var det så illa att om jag hade slagit till handen hade den gått i kras. Men islagret försvann till slut och nu är jag glad igen!

Det bästa av allt är att klockan bara är tre också. Så jag har fortfarande massa tid till att läsa bloggar, spela tvspel och göra INGENTING, det gör jag gör bäst. Hejs!

/dallis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0