idaidaidaiaiida

Är du kär? i conkan
Är du en sportfåne? lol nej
Är du likgiltig? TYP
Är du röksugen? men nå jävulskt dårå, inte
Är du rik? fick studiebidraget idag så JAAA, för att va jag...
Är du fattig? inte idag, säkert imorrn
Är du trött? nä tyvärr
Är du shoppingsugen? ja buhu vill köpa skor
Är du töntig? nää och den som säger det gör jag kaoz med
Är du ressugen? ALLTID
Är du skolsugen? ja fast nej nej nej
Är du irriterad? nä inte så värst
Är du festivalsugen? nje inte så jätte för tillfället
Är du alkholsugen? nej fy åt helvete
Är du saknad av nån? lol tror jag inte
Smeknamn? ibi,slidan,slidis,bibi,bi,bib osv man kan trolla rätt mycket med mitt namn
Bästa åldern? embryo
Bästa tidningen? läser inte nån tidning hahah bara vk.se
Hur sminkar du dig? använder inte smink... tycker det är lite fjortis faktiskt att ha det
När stal du senast något? tsss jag stjäl inte saker
Hur många timmar sov du inatt? 9 timmar typ
Vilken film såg du senast? hitta nemo...:D
Vilken internetsida besökte du senast? facebook?? eller google, dom e bäst<3
Vad sa du senast till vem? "jaja" till min mamma, kul va???
Vem fick du senast sms från och vad stod det? "Vaken?!:)" från conkan
Vad gjorde du i förrgår? jag städade mitt rum... de va kaoz
Vad har du gjort idag? skola,körskola,vilat
Vad ska du göra idag? idag ska jag se draktämjaren...
Hur många msn-kontaktetr har du? -0 känns det som
Vilket land besökte du senast? de va cypern dårå
Hur många snälla känner du? 1.. skoja 2
Vad såg du senast på tv? JA men nå jävla skit eftersom dom inte visade DH ikväll,brann av nå jävulskt
Vad är det för märke på din dvd-spelare? har ingen lol:P
Senaste köp? en klubba och en clementin
Vad har du dåligt samvete för? inget just nu:D 
Vad har du för skor? skor som är så kalla att mina fötter fryser till is och bryts av = har inga fötter längre eller skor
Vad har du på dig nu? .. olika
Vilken musik har du lyssnat på idag? andreas grega
Är du vegitarian? men gu nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? jaa:D
Vad drack du senast? TE
Gillar du att laga mat? ja de e kul å exprimentera dårå
När sjöng du senast? så himla intressant fråga, vet inte
Håller du det städat? JÖÖÖÖÖÖÖÖ
Vad gör dig lycklig? att va utomlands, mina kompisar och helg

Kommentarer
Postat av: hanna

hahahaha du e så kul

2010-12-05 @ 16:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0