hej

IDAG gick teorin 10 gånger bättre än igår så det gjorde mig glad som satan, äntligen! men nu till något som stör mig ofantligt mycket... igår började det pulsera i mitt öga, alltså nivet rycka sådär drygt. och det har inte slutat än!!!!! det pågår i intervaller med några minuters mellanrum,vill slita av mig ögat.

..

ja men annars då, idag gjorde jag klart en uppgift, svårt att förstå men. och nu måste jag städa mitt rum, det är ett inferno, finns typ ingenstans man kan gå, börjar bli lite besvärligt:D imorgon ska jag va med conkan och jag längtar så jävla mycket efter min sjukling


ida igen

 

 

hannele lägger till: jag var ibis lyckoamulett som hon sa och därför ägde hon på teorin. ok nu låter det som det bara var därför hon ägde men jag tror vi tillför en viss magisk kraft till varandra för det gick bra för mig med nämligen. HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0