dancing with myself;);)


Tove..... Förlåt att jag bara lägger upp gamla bilder.
Ikväll var jag med Tove och det var jättemysigt, gjorde även klart en del läxa vilket var skönt! Sen avslutade vi med att se Greys Anatomy, jag fällde en och en annan tår. Nu har vi bestämt att börja se det tillsammans också varje onsdagkväll vilket känns jättebra! Det är sällan jag träffar min trio på draggen så när det väl blir så är det jättekul. Malin Greta Tove, jag saknar er hela tiden! Nu låter det som jag aldrig träffar dom men.......

Är så jäkla taggad på lördag så det finns inte. Har världens bästa vänner.

HaNkiZ

Kommentarer
Postat av: tove

fan så snygg bild hanki..

LOVE YOU:*

2010-11-11 @ 14:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0