dallen

1. Höger eller vänsterhänt? höger
2. Humör just nu? trött men ändå lika glad
3. Favoritgodis? all choklad och poklagrisar
4. Är det något du absolut inte äter? nyponsoppa
5. Kläder just nu? tröja och braxor
6. Musik just nu? allt
7. När åt du senast? nån timme sen
8. Vad sa du senast? att jag ska göra kaos med ibi..skoja det sa jag inte. minns inte
9. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja? när jag fyllt 20, gissa varför? fast det räknas inte som tidsepok... typ dinosaurietiden
10. Fisk eller badkruka? badkruka
11. Favoritfärg? röd typ
12. Saft eller alkohol? alkohol
13. Längd? vet inte...170 typ?
14. Hur många kuddar sover du med? tre
15. Favoritväder? alanyahetta
16. Om du var fast på en ö, vilka tre saker skulle du ta med? ibi, en båt, pizzakillen
17. Spelar du något instrument? jööö.......
18. Morgon eller nattmänniska? natt:(
19. Sparare eller slösare? slösare..:(
20. Det bästa du vet? mina vänner
21. Bästa film just nu? HP(L) näe men typ... vet inte
22. Gillar du kärlek? ja:)
23. Gillar du ditt ex fortfarande?
24. Ser du på kärleken som ett misstag? nej?
25. Hur många barn vill du ha när du blir stor? ingen jävla aning
26. Framtidsplaner? leva lycklig(L)
27. Bio eller promenad? både och
28. Glasögon, linser eller inget? inget
29. Teknisk eller oteknisk? oteknisk
30. Är du kittlig? ja:(
31. Snarkar du? nää. har hänt en gng typ
32. Rädd för insekter? njaa
33. Äckligaste insekten? myror
34. Musikstil? allting.. skämtar inte
35. Lyckotal? jojjoflickan FEEEM;););)
36. Favoritfilm genre? skräck,) näe men allt
37. Bästa bok? HP(L)
38. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig, flyga...
39. Chips, morötter eller godis? godis OCH chips
40. Pizza eller hamburgare? pizza
41. Sport, a-ekonomi eller barnprogram? barnprogram såklart
42. Namnsdagsdatum? 5 januari typ tror jag
43. Har du någon flickvän/pojkvän? ja
44. Tänker du någonsin pierca dig? har redan
45. Födelsedag? 6 apirl
46. Favoritchips? vad hetere.. den där med gubben med mustach på
47. Tatueringar? en
48. Stökigt eller välstädat? bådadera
49. Gungar du på stolen?
50. Hur många syskon har du? 2 halv
51. Har du utövat någon sport? gått i fotboll (HAHA) och dansar
52. I julklapp önskar jag mig? vet inte..
53. Senap, ketchup eller inget på korven? hketchiup
54. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump? ja nån gång:D
55. Vilken hand håller du gaffeln i? höger
56. Anser du att man får skylla sig själv om man slickar på en lycktstolpe på vintern? ja..
57. Vad hänger på väggarna i ditt rum? lite grejs
58. Vilken färg har du på tapeterna i ditt rum? blå och vackra blommiga
59. Pasta, ris eller potatis? pastish
60. Vilket är bäst -julafton eller din födelsedag? min födelsedag
61. Ljust eller mörkt bröd till frukost? ljust!
62. Vilken läsk är godast? all läsk
63. Vad gör du helst? är med mina vänner(L)
64. Bästa raggningsrepliker? "hej"
65. Hur många husdjur har du? en hund
66. Bäddar du din säng? händern ån gång
67. Bor du själv eller tillsammans med någon? mamma och pappa(L)
68. Är du allergiskt mot något? nää typ inte
69. Är du mörkrädd? ja:(
70. Är du religös? nää
71. Släpar du fötterna efter dig? ehm.. inte vad jav vet
72. Vad är du mest rädd för? förlora nån typ
73. Städar du ditt rum själv? japp
74. Hur ofta städar du? för sällan tror jag:(
75. Skulle du käka upp en snigel för 100 kr? är så fattig så jag skulle göra det.. nä typ inte
76. Är du rädd för blod? nej
77. Skulle du kunna tänka dig att bli vegitarian? aldrig
78. Saltar du på maten? näe
79. Favoritkaka? alla kakor
80. Kan du sjunga? nej. haha

vart lite stressigt för datorn höll på dö så det vart lite kaos hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0