vill också

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag åkte ambulans!!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte vad jag hade..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
säger väl samma som lallan, frida fick en liten baby
4. Dog någon som stod dig nära?
näpp
5. Vilka länder besökte du?
turkiet och cypern
6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
gärna pengar
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
hmm... valborg för att
8. Vad var din största framgång i år?
att jag överlevt skolan
9. Största misstaget?
hm... ett av de största misstagen va att spela fotbollsmatchen i sundsvall som ajg egenligen inte skulle spela, fick FÖRÖDANDE konsekvenser och att ha skinnjacka i gävle
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
vart dödssjuk på trästock, det höll i sig i över en månad, trodde slutet va nära, hostade KONSTANT!!! sedan min fot i sundsvall... den värsta smärtan jag upplevt, och mitt getingstick på trästock är värt att nämnas
11. Bästa köpet?
det är mina två resor från umeå och kentbiljetten
12. Vad spenderade du mest pengar på?
typ att resa
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
när mina homies kom hem från usa, när jag fick vg+ på ett ekonomiprov
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Ginger Ninja - bone will break metal, Rebecca & -Fiona - luminary ones, och alla massa dryga låtar som alla känner till , kent - sjukhus
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?ne
Hm, vet inte, eller hösten har sugit jävligt hårt men då har vissa människor vägt upp det genom att va bäst
16. Vad önskar du att du gjort mer?
rest..:D
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat bort pengar på jätteonödiga saker
18. Hur tillbringade du julen?
jag ska va med mina släktingar som varje år
19. Blev du kär i år?
nej, håller inte på med sånt trams
20. Favoritprogram på TV?
kungarna måste jag väl också säga... och ung och bortskämd.. och alla grejer på femman som heter något med sos
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hatar gör jag väl inte, tror jag
22. Bästa boken du läste i år?
frostbett, peter bäckman, jengel förlag ab, den va helt okej;)23. Största musikaliska upptäckten?
hhhhm.......rihanna typ
24. Något du önskade dig och fick?
jag fick en kamera!:D25. Något du önskade dig men inte fick?
fred på jorden
26. Årets bästa film?
ja nu ser jag att hannele har skrivit draktränaren,jag kallar den för draktämjaren men jaja
27. Vad gjorde du på din födelsedag?
jag öppnade paket, hälsade på farmor och farfar, fikade med tove,agnes och hannele :D
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns det säkert
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jadu.... inget spec
30. Vad fick dig att må bra?
min familj, mina vänner och att få sommarlov
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
50åringen eller möjligtvis murat
32. Vem saknade du?
greta,malin,tove
33. De bästa nya människorna du träffade?
min bästa vän jessica!!
34. Citera en sångtext som summerar ditt år:
vet inte orkar inte tänka


ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0