great white coma

känner mig helt manglad, känns som jag sprungit ett maratonlopp och sedan blivit överkörd av en lastbil. kan inte förstå.. jaja idag hittade jag massa saker på stan så är nöjd. nu tänker jag lägga mig och se klart how to train your dragon (ska börja säga det istället för draktämjaren eller draktränaren då jag inte vet vad den heter...) sedan tänker jag sova och imorgon ska jag på stan och fixa och trixa lite, en av er som läser bloggen ska få en sak. och nu tror ni kanske att vi ska ha nån tävling men det är fel, ska fixa en hemlis till en kompis, för så buzig är jag!!!

då om du är blond, bäst,lättlärd och logisk(hahah) då kommer du i sinom tid få en liten gåva av mig. laurit värre vill ja lova...


hejdå sovgott lev väl

ibi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0