en årslista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte till Turkiet!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget nyårslöfte tror jag.... För jag kan aldrig hålla dom.:(

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jaa! Frida i min klass fick en liten flicka:)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet bara!

6. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Näe, typ inte. För jag lyckades klämma ihop allt jag ville göra på något sätt:)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
6 april när jag fyllde 18 och Agnes och Ibi kom till mig på tolvslaget:D

8. Vad var din största framgång i år?
Att jag överlevde Trästock

9. Största misstaget?
Ägnat för mycket energi på människor som inte förtjänat det.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, har faktiskt haft tur. Det hade jag då inte förra året

11. Bästa köpet?
Min mobil!!!!!!:)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol skulle jag misstänka

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket! Kan räkna upp några saker. När vi började åka mot Alanya. När jag blev tillsammans med Erik. När Tove, Greta,  Malin kom hem från USA.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Natteravn!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var mycketmycketmycket gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag kan faktiskt inte komma på något!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag har ätit lite för mycket godis men har inga planer på att ändra det.

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton är imorgon och kommer tillbringas med hela familjen:)

19. Blev du kär i år?
Ja:)

20. Favoritprogram på TV?
Jag kollar faktiskt inte så mycket på TV men jag måste typ säga Kungarna av Tylösand.....

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Näe jag hatar ingen, men om NK vore en människa skulle jag hata honom/henne

22. Bästa boken du läste i år?
Jag har typ inte läst någon bok:(

23. Största musikaliska upptäckten?
Typ Slagsmålsklubben..

24. Något du önskade dig och fick?
En ny mobil och att få göra en resa.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, kan inte komma på något!

26. Årets bästa film?
Avatar, Toy Story 3 (haha) och Draktränaren är de enda jag kan komma på..

27. Vad gjorde du på din födelsedag?
Släkten kom över och så åt vi tårta och jag fick öppna presenter.

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja som sagt att inte lägga så mycket energi på människor som inte förtjänade det för då hade jag varit gladare:)

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hhahah stil. Jag har typ ingen stil. Typ skjorta och jeans och tygskor. Kanske en munktröja ibland. Ni förstår

30. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Laserturken!!!!!!!

32. Vem saknade du?
Greta, Malin och Tove i början av året men sen kom dom ju hem. Sen har jag väl inte saknat någon överdrivet mycket

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alla vänner i Alanya!

34. Citera en sångtext som summerar ditt år:
drink all day play all night blablablablaa

 

/HANNELEeEEtwretjöjy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0